Duygusal Yeme Testi (DEBQ-EE Uyumlu)

Son 2 hafta içindeki durumunu düşünerek yanıtla. Test bilgilendirme amaçlıdır; tıbbi tanı koymaz.

1) Üzgün hissettiğimde yeme isteğim artar.
Bu soruyu yanıtlayın.
2) Stresli olduğumda atıştırmalıklara yönelirim.
Bu soruyu yanıtlayın.
3) Öfkeli ya da gergin olduğumda çok yerim.
Bu soruyu yanıtlayın.
4) Yalnız hissettiğimde yemek bana iyi gelir.
Bu soruyu yanıtlayın.
5) Hayal kırıklığı yaşadığımda yemekle teselli olurum.
Bu soruyu yanıtlayın.
6) Endişeli olduğumda yemeyi durdurmak zorlaşır.
Bu soruyu yanıtlayın.
7) Kendimi ödüllendirmek için yemek yerim.
Bu soruyu yanıtlayın.
8) Sıkıldığımda atıştırma ihtiyacı hissederim.
Bu soruyu yanıtlayın.
9) Kayıp/ayrılık gibi zor duygularda daha çok yerim.
Bu soruyu yanıtlayın.
10) Kendimi kötü hissettiğimde tatlı/yağlı yiyeceklere yönelirim.
Bu soruyu yanıtlayın.
11) Duygularımı yatıştırmak için yemekten destek alırım.
Bu soruyu yanıtlayın.
12) Duygusal olduğumda aç olmasam bile yerim.
Bu soruyu yanıtlayın.
13) Yemek, zor duygulardan kaçmamı sağlar.
Bu soruyu yanıtlayın.
0/13 yanıtlandı